ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΡΑΣ / ANTHELLENATOR

The Anthellenator - Greek Judgment Day ✡ Ⓐ ☭ ☢

The tyrannical AI government known as "SKYGREECENET" became self-aware and lead Greece to the point of Absolute Chaos and Total Fascism. The government-trained humanoids "₪ SIEG-HELLA-SS-88 ₪" have risen. The only hope for salvation is an emotionless and efficient killing machine called Anthellenator, a cyborg assassin programmed by "The NWO Resistance". After successfully wiping the first wave of Greek Drones, the Anthellenator is back to initiate the Greek Judgment Day.

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Anthellenic Notes #9 - Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χριστόδουλος


Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χριστόδουλος (17 Ιανουαρίου 1939 - 28 Ιανουαρίου 2008)

Σαν σήμερα άφησε τον μάταιο τούτο τόπο και κίνησε για την Κόλαση (αν τελικά υπάρχει Θεός, Παράδεισος, και Κόλαση, αν όχι απλά σάπισε και τον φάγαν τα σκουλίκια) ο Χρήστος Παρασκευαΐδης (Χριστόδουλος το καλλιτεχνικό του). Θα τον θυμόμαστε για πάντα για πολλούς και διαφόρους λόγους. Ας θυμηθούμε μερικούς.

1. Δεν ήξερε για τα κακά πραγματάκια που γίνονταν επί Χούντας, γιατί διάβαζε.

2. Ήταν ο πρόδρομος που έφερε την ακροδεξιά του Καρατζαφέρη, η οποία με την σειρά της έστρωσε τον δρόμο να έρθουν και οι νεοναζί.

3. Κήρυξε θρησκευτική επανάσταση (ή αλλιώς Ορθόδοξη σταυροφορία) γιατί απαιτούσε να φακελώνονται όλοι ως πρόβατά του βάσει των αστυνομικών τους ταυτοτήτων.

4. Έσπειρε δικούς του ορθόδοξους Αγιατολάχ στις μισές μητροπόλεις της Ελλάδας.

5. Είπε νευριασμένος σε έναν 15χρονο "εσύ γιατί γελάς; είσαι χαχας;" επειδή γελούσε κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε λύκειο.

6. Εμπλέκονταν σε πλήθος σκανδάλων, οικονομικών και μη, που κουκουλώνονταν σε χρόνο dt.

7. Παρότι 70χρονος και με λίγες πιθανότητες επιβίωσης ακόμη και με μεταμόσχευση, παρέκαμψε λίστα μεταμοσχεύσεων ως "ιδιάζουσα περίπτωση" και πήρε μόσχευμα που θα μπορούσε να σώσει κάποιο νέο άνθρωπο.

8. Εκστόμισε την ατάκα "γιατί Θεέ μου εγώ κι όχι κάποιος άλλος;" όταν έμαθε για την αρρώστια του και μάλιστα το επανέλαβε και μπροστά στις κάμερες.

9. Έγινε μετά θάνατον μασκότ και έμπνευση της εφημερίδας "Στόχος" της Χ.Α.

10. Σε κύρηγμά του ξεστομίσε ότι η ομοφυλοφιλία είναι κουσούρι, κάτι που αν είχε συμβεί σε οποιαδήποτε ανεπτυγμένη χώρα θα είχε αναγκάστει να παραιτηθεί από την θέση του σε χρόνο dt (ο Χριστόδουλος ήταν και ο ίδιος ομοφυλόφιλος).


Αρχιεπισκοπος Χριστοδουλος Εργα και Ημερες του στην Χουντα




























Ο νυν Αρχιεπίσκοπος δεν ήταν κανένας άμοιρος φοιτητής που αγνοούσε τα έργα της δικτατορίας. Ήταν Γραμματέας της Συνόδου και στενός συνεργάτης του τότε Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου. Κρατικός δηλαδή και εκκλησιαστικός παράγοντας. Σαφώς και γνώριζε πολύ καλά τι συνέβαινε. Αλλά όπως πολλοί κατά την περίοδο της δικτατορίας συνεργάστηκε άριστα με το καθεστώς. Γνώριζε καλά τους συνταγματάρχες και τις πρακτικές τους, καθώς και τις πρακτικές του Ιερωνύμου, ο οποίος είχε ως εκτελεστικό όργανο εξευτελισμού των αντιφρονούντων ιερέων τον αλήστου μνήμης παπα Κατινά. Μπορώ να αναφέρω πολλά επί του θέματος αλλά θα συνεχίσω αναφερόμενος στις προσθήκες, που έγιναν. Συνεχίζοντας το επί 24 συναπτά έτη έργο του στη Μητρόπολη Δημητριάδος, που τον έκανε ιδιαίτερα αγαπητό στους κατοίκους του νομού Μαγνησίας, ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες που του προσφέρει η νέα του θέση στην κεφαλή της Ελλαδικής Εκκλησίας και πραγματικά εξαντλεί τα περιθώρια και απογειώνει το κοινωνικό έργο αγάπης της Αρχιεπισκοπής.


Το πόσο αγαπητός ήταν στη Μαγνησία το ξέρουν οι κάτοικοι του Βόλου, το αποδεικνύει όμως και η πράξη του δημοτικού συμβουλίου, που τον κήρυσσε ανεπιθύμητο πρόσωπο. Επιπλέον ποια είναι τα περιθώρια του φιλανθρωπικού έργου, τα οποία εξαντλήθηκαν; Μήπωςοι εκδόσεις της Αρχιεπισκοπής, που παρουσιάζουν τον Αρχιεπίσκοπο ως Αρχιεπίσκοπο της απλότητας και της αγάπης πρωτοσέλιδα; Μόνο γέλιο προκαλούν αυτές οι γκροτέσκο εκδηλώσεις αυτοδιαφήμισης.

Στα έργα του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου θα πρέπει να προστεθεί και η επιστροφή μεγάλης μερίδας του κόσμου στις Εκκλησίες. Το φρέσκο του ύφος και η ευφράδεια και ενάργεια του λόγου του, παράλληλα με την έμπρακτη αγάπη του προς το ποίμνιο, όπως την εξέφρασε ως Μητροπολίτης Δημητριάδος αλλά και ως Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, λειτούργησαν ως καταλύτης στην αναθέρμανση της θρησκευτικής πίστης των Ελλήνων. Κυρίως δε των νέων ηλικιών, που με το δικό του τρόπο προσέγγισε ο Αρχιεπίσκοπος δείχνοντας τους ότι η Εκκλησία τους δέχεται όλους "όπως είναι", χωρίς καμία διάκριση.

Επίσης στα έργα του θα πρέπει να προστεθεί και η απομάκρυνση μεγάλης μερίδας από τις Εκκλησίες. Πρώτη φορά η Εκκλησία ως θεσμός διασύρθηκε, χλευάστηκε και λοιδορήθηκε τόσο. Η αηδία που ένιωσαν οι πιστοί και μη για τη δράση του Χριστοδούλου και το περιβάλλον του. Ο διαχωρισμός των Ελλήνων πολιτικά και ο ρατσισμός του για κοινωνικές, θρησκευτικές και φυλετικές μειονότητες τον χαρακτήρισαν από την αρχή της θητείας του. Το φρέσκο ύφος του περιλαμβάνει φυσικά και το περίφημο "κατά διαβόλου...δηλαδή κατά Ισραήλ".

Ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος από την αρχή ακόμα της θητείας του στο αξίωμα του Αρχιεπισκόπου προκάλεσε διάφορες συζητήσεις.Έχει κατηγορηθεί για εθνικιστικές τάσεις, για λαϊκισμό, για προσπάθεια ιδιοποίησης εθνικών συμβόλων, για άμεση και συχνά συνταγματικά αμφιλεγόμενη επέμβαση στην πολιτική και υποστήριξη συγκεκριμένων πολιτικών κομμάτων, για υπέρμετρη προσωπική φιλοδοξία και για θρησκευτικό φανατισμό. Εντύπωση δε προκάλεσαν οι δηλώσεις του ότι κατά τη διάρκεια της επταετούς χούντας στην Ελλάδα δεν γνώριζε το τι συνέβαινε διότι εκείνο τον καιρό μελετούσε.

Όπως βλέπουμε και στο βίντεο εδώ (https://www.youtube.com/watch?v=7zTUL2NwTZk)


1 ΜΑΡΤΙΟΥ 1969: Ο δικτάτορας Γ. Παπαδόπουλος σε πανηγυρική τελετή στη Μητρόπολη παραδίδει στον εκλεκτό του ,αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, έναν κόκκινο δερμάτινο τόμο. Πρόκειται για το νέο Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, το νόμο 126/69, ο οποίος επισημοποιεί τον απόλυτο έλεγχο της Εκκλησίας από το κράτος. Η χουντοποίηση της εκκλησιαστικής ιεραρχίας έχει ολοκληρωθεί. Οι σχέσεις με το Οικουμενικό Πατριαρχείο και ιδιαίτερα με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών, το οποίο καταδικάζει τα βασανιστήρια και τα άλλα ανδραγαθήματα της χούντας, είναι στο χειρότερο σημείο τους. Η Ελλάς των Ελλήνων Χριστιανών έχει επιβληθεί πλήρως. Ο ανερχόμενος, μέσα σ' αυτές τις συνθήκες, Χριστόδουλος Παρασκευαΐδης κατέχει την αξιοζήλευτη θέση του αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου. Είναι στα μέσα και στα έξω. Ποζάρει μόνος του, πίσω από τον «αντιβασιλέα» Γ. Ζωιτάκη και μεταξύ της «πολιτικής» (Παπαδόπουλος, Παττακός, Μακαρέζος κ.λπ.) και στρατιωτικής (Αγγελής, κ.λπ.) ηγεσίας του τόπου. Σε λίγο θα ακούσει, συγκινημένος μάλλον, την ιστορική ελληνοχριστιανική ομιλία του δικτάτορα, που θα επιβεβαιώσει για άλλη μια φορά τους άρρηκτους δεσμούς Εκκλησίας-κράτους για το καλό του γένους και της «εθνικής επαναστάσεως της 21ης Απριλίου». «Είναι ιστορική αλήθεια -έλεγε εκείνη τη μέρα ο Παπαδόπουλος- ότι η εκκλησία δια την Ελλάδα, δια το ελληνικόν έθνος, απετέλεσε την κοιτίδα της ευγνωμοσύνης του και αποτελεί την κοιτίδα των ελπίδων του (...) Σήμερον, περισσότερον από κάθε άλλην περίοδον της ζωής μας, έχομεν ανάγκην της βακτηρίας, την οποία απετέλεσε η Εκκλησία δι' ημάς ως λαόν. Το άγχος της καθημερινής ζωής διασπά την προσωπικότητα και δημιουργεί ψυχοπαθείς πελάτας δια τα νοσηλευτικά ιδρύματα. Η τοιαύτη κατάστασις μόνον με πλήρωσιν της ψυχής δια των απαιτουμένων ηθικών αξιών και ιδανικών είναι δυνατόν να αντιμετωπισθεί. Σήμερον, κλυδωνιζόμεθα όλοι ως άτομα υπό την ροπήν των ανέμων του πλήθους των γνώσεων λόγω της προόδου των επιστημών. Ο άνθρωπος γνωρίζει πολλά και ίσως αυτό αποτελεί κίνδυνον δια την ψυχική του ισορροπίαν».

Την επόμενη μέρα (2/3/1969), Κυριακή της Ορθοδοξίας, ο νεαρός αρχιγραμματέας θα ακούσει τον προϊστάμενό του, αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο -κατά τη διάρκεια προγεύματος που παρέθεσε ο «αντιβασιλεύς» προς τιμήν της ιεραρχίας- να ευχαριστεί την «εθνικήν κυβέρνησιν»: «Συγκινούμεθα ιδιαιτέρως, διότι εφέτος ο πανηγυρισμός της Ορθοδοξίας συμπίπτει μετά μιας ειρηνικής κατακτήσεως της Εκκλησίας, εν τη χώρα μας, η οποία οφείλεται εις την Επανάστασιν της 21ης Απριλίου. Εννοώ την δια του νέου Καταστατικού Χάρτου αποδέσμευσιν της Εκκλησίας από των περισσοτέρων εμποδίων, τα οποία ετίθεντο εις την δράσιν της υπό των πολιτειακών περιορισμών και την παροχήν εις αυτήν της δυνατότητος, όπως χρησιμοποιήση όλας αυτής τας δυνάμεις εις το σωτήριον έργον της».

Με αυτά γαλουχήθηκε ο κ. Παρασκευαΐδης, αγωνιζόμενος πάντοτε για το καλό του γένους και τον πρωτεύοντα ρόλο της Ιεραρχίας στα πράγματα. Τα ίδια πιστεύει και σήμερα, καταδικάζοντας τους «φωταδιστές», που απειλούν τα «ελληνοχριστιανικά ιδεώδη», που μειώνουν το ειδικό βάρος του στη διεύθυνση της χώρας. Νοσταλγεί, καθώς φαίνεται, εκείνες τις εποχές που οι κυβερνώντες «τιμούσαν» την Εκκλησία και δεν παρέλειπαν να αναφέρονται -όπως έκανε ο Παπαδόπουλος σε κάθε ευκαιρία- στον «μεγάλο Θεό της Ελλάδος» που «βοηθά πάντας Υμάς (δηλαδή τα μέλη της Ιεράς Συνόδου, την οποία είχαν προηγουμένως διορίσει) εις την τόσον δύσκολον και υψηλήν αποστολήν σας».

(Ελευθεροτυπία, 8/7/2000)

Ταυτότητα Χριστόδουλου με το 666 την οποία προσπαθούσε να κρύψει


Δημοσίευμα Αυγής 1970: Ο κ. Χριστόδουλος εδώ και 37 χρόνια σιωπά

Posted on 05/06/2007 by Po

Ρεπορτάζ – Επιμέλεια: Του ανταποκριτή μαςΑναγνώστη Λασκαράτου

Ημ/νία καταχώρησης : Αυγή 29/05/2007 22:46:58

«Μας θύμισε το θέμα ο αγαπητός σύντροφός μας Βαρδής Βαρδινογιάννης: Η παράνομη “Αυγή” του 1970 έχει ανοίξει τον λογαριασμό με τον κ. Χριστόδουλο. Διαβάστε για του λόγου το αληθές:
Σημειώνω ότι για την υπόθεση δεν έχουν γίνει ποτέ δηλώσεις του τότε αρχιμανδρίτη και νυν αρχιεπισκόπου… Ούτε ξεκαθαρίστηκε το όλο θέμα…
Διάβαζε ο Χριστόδουλος στα χρόνια της χούντας. Λέτε οι υπηρεσίες του Παπαδόπουλου να έδιναν στον αρχιγραμματέα της Συνόδου και την παράνομη “Αυγή”…»



Στην Ελλάδα για λόγους που έχουν να κάνουν με μεγάλες περιόδους δουλείας (ρωμαϊκής-βυζαντινής-οθωμανικής), με την αυταρχική διακυβέρνησή της (μοναρχία,δικτατορίες, κατοχή, αστυνομικό και ρουσφετολογικό κράτος), με την έλλειψη σοβαρής παιδείας, με χρόνια οικονομική καθυστέρηση και με την ιδιόμορφη Θεοκρατία της, αναπτύχθηκε ένα είδος ανθρώπου που εθίστηκε στην υποκρισία, τον χρηματισμό, την δουλοφροσύνη, την ευνοιοκρατία, την ασυνέπεια, τον χαμαιλεοντισμό και την ανευθυνότητα. Η διαφθορά διαχέεται σε ευρύτατα κοινωνικά στρώματα, που κλέβουν, φοροδιαφεύγουν, λαδώνουν, χτίζουν παράνομα, καταπατούν το χωράφι του γείτονα, πετάνε μπάζα και σκουπίδια, ψευδομαρτυρούν, φιλάνε ποδιές διαποτισμένες με ουρικό οξύ και περιορίζουν τον ορίζοντα του ενδιαφέροντός τους στον οικογενειακό τους μικρόκοσμο. Όλα αυτά διανθίζονται με πολλά “Δόξα τω Θεώ” “Βόηθα Παναγιά μας” και επικλήσεις σε πλειάδα Αγίων που είναι έτοιμοι να συνδράμουν κάθε παλιανθρωπιά.

———————



Φωτοτυπία του πρωτοσέλιδου της παράνομης αντιδικτατορικής Αυγής της 31.8.1970 με κυκλωμένο το ακόλουθο απόσπασμα: «Οι θεομπαίχτες του ‘Ελληνοχριστιανικού” πολιτισμού έχουν τον υπεράξιο εκπρόσωπό τους τον αρχιμανδρίτη Χριστόδουλο. ‘Αποκαλύφθηκαν ενέργειαι από μακρού χρόνου και κατ’εξακολούθησιν, ασελγών πράξεων, επί των νεαρών τροφίμων του ιδρύματος στο οποίο τον διόρισε διευθυντή ο παπαευθύμ Ιερώνυμος..’.».

———————

Περικυκλωνόμαστε από καλούς οικογενειάρχες που όμως κλέβουν στο ζύγι και είναι κακοί πολίτες ενός ανέντιμου κράτους. Η αδιαφορία για το γενικό καλό και ο διογκωμένος μικροσυμφεροντολογισμός καλύπτονται πίσω από ποδοσφαιρικές ιαχές και πατριωτικές κορώνες κατά των Γυφτοσκοπιανών, των Τουρκαλάδων, των Βούλγαρων, των Αλβανών, των Εβραίων, των Αμερικανών, των Δυτικών, των παπικών, των Μασόνων και γενικά όλων αυτών που φθονούν την Ορθοδοξία μας, το ένδοξο παρελθόν μας και την κακομοιριά μας.

Ο λαός έχει πάθει ανοσία, παραβλέπει ή και καμαρώνει τις κλεψιές αυτών που έχουν το μέλι και το γλύφουν, ονειρεύεται ή και βιώνει δική του συμμετοχή στο φαγοπότι και μοιραία η ομερτά καλύπτει τις ενοχλητικές ειδήσεις που πλήττουν την κοινωνική Νιρβάνα. Θέλετε ένα τρανταχτό φρέσκο παράδειγμα; Η “Αυγή” (30/6/’07-Σχετική φωτοτυπία σας επισυνάπτω), αναδημοσίευσε το παράνομο φύλλο της του Αυγούστου του 1970, όπου καταγγελόταν ο τότε αρχιμανδρίτης και τώρα αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος πως “Αποκαλύφθηκαν ενέργειαι από μακρού χρόνου και κατ’εξακολούθησιν, ασελγών πράξεων, επί των νεαρών τροφίμων του ιδρύματος στο οποίο τον διόρισε διευθυντή ο παπαευθύμ Ιερώνυμος..’.”, σημειώνοντας πως “για την υπόθεση δεν έχουν γίνει ποτέ δηλώσεις του τότε αρχιμανδρίτη και νυν αρχιεπισκόπου… Ούτε ξεκαθαρίστηκε το όλο θέμα…”.

Να δεχθώ ευχαρίστως πως πρόκειται για λάθος ή για συκοφαντία. Ο αρχιεπίσκοπος όμως δεν δικαιούται να σωπαίνει (πέρασαν πολλές ημέρες και η οικονόμος μου ξεποδαριάστηκε να τρέχει να αγοράσει “Αυγή”) είτε λόγω της γνωστής σε όλους μας χριστιανικής του μεγαθυμίας, είτε για άλλους λόγους που δεν μπορώ να αντιληφθώ. Εκπροσωπεί εκτός από τον εαυτό του και την Εκκλησία, είναι Ανώτατος Δημόσιος Υπάλληλος που τον πληρώνουμε όλοι μας και χρωστά κάποια διάψευση ή εξηγήσεις. Το ίδιο δεν δικαιούνται να σωπαίνουν οι συνάδελφοί του και το χριστεπώνυμο πλήρωμα το οποίο συνήθως ξεπερνά τον σκόπελο των ιερατικών σκανδάλων με την υποκριτική επωδό “Θα τον κρίνει ο Θεός”, την οποία όμως ποτέ δεν εφαρμόζει όταν θίγονται τα προσωπικά του συμφέροντα. Δεν πρόκειται για συνηθισμένο σκαμπρόζικο σκάνδαλο με αρχιερείς που ακούνε στα καλλιτεχνικά ψευδώνυμα Μπέμπα ή Σούλα, από αυτά που παραδοσιακά ακόμη κι όταν γίνονται πρωτοσέλιδα λησμονιούνται, συγχωρούνται και κουκουλώνονται, δεν πρόκειται για ένα απλό ζήτημα “έξωθεν καλής μαρτυρίας”, αλλά ενδεχομένως για το κακούργημα της παιδεραστίας, αφού στα εκκλησιαστικά ιδρύματα οι τρόφιμοι είναι κατά κανόνα ανήλικοι.”

Σεμνά, λιτά και ταπεινά – Η αμύθητη περιουσία του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου στο φως.


Ξεσφράγισαν το σφραγισμένο ιδιαίτερο δωμάτιο του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου στο Παλαιό Ψυχικό και βρήκαν πάρα πολλά αντικείμενα μεγάλης χρηματικής αξίας.

Τα κατέγραψε επιτροπή την οποία αποτελούσαν δικαστικές αρχές, ο διευθυντής της αστυνομίας, ο εκπρόσωπος της εφορίας, ένας συμβολαιογράφος, ο αρχιερατικός επίτροπος Θωμάς Χρυσικός, ο πρώην αρχιερατικός επίτροπος Θωμάς Συνοδινός, ο γνωστός Βρεσθένης Θεόκλητος Κουμαριανός, και δύο διάκονοι του Χριστόδουλου.

Τα πράγματα που καταγράφηκαν βρίσκονταν τόσο στο ιδιαίτερο δωμάτιο του Χριστόδουλου όσο και στα βεστιάριά του (= ιματιοθήκες) και στο υπόλοιπο ανάκτορό του.

Μόνο τα μικροαντικείμενα τρεχούσης χρήσεως του δωματίου του ξεπερνούν σε αξία το ένα εκατομμύριο ευρώ.

Αναφέρουμε μερικά χαρακτηριστικά από τα καταγραμμένα.

  • 600 ζεύγη χρυσά ή αργυρά μανικετόκουμπα.
  • Απ’ αυτά τα 140 ζευγάρια έχουν διαμάντια και μερικά έχουν ζαφείρια.
  • Πάνω από 100 πολύτιμα χρυσά και αργυρά στυλό και πέννες ανεκτίμητης αξίας.
  • Πάρα πολλοί χρυσοί και αργυροί σταυροί ευλογίας με πολύτιμα πετράδια.Πολλές αρχαίες εικόνες.
  • 30.000 ευρώ και 9 χρυσές λίρες σε φάκελο για τον π. Θωμά Συνοδινό.
  • Ένας μεγάλος πολυτιμότατος πολυέλαιος Baccarat αξίας 50.000.ευρώ η ανώτερη φίρμα στον κόσμο.
  • Καναπέδες και πολυθρόνες του σαλονιού, των γραφείων και των δωματίων από τις δυό ακριβότερες φίρμες του κόσμου Versace και Armani.
  • Μεταξωτές κουρτίνες πολυτιμότατες από τις καλλίτερες φίρμες στον κόσμο σε όλο το ανάκτορο.
  • Εκατοντάδες λευκά πουκάμισα, τα περισσότερα μεταξωτά.
  • Εκατοντάδες μαύρα παντελόνια πανάκριβα.
  • Εκατοντάδες ζεύγη παπουτσιών όλα από τις δυο ακριβότερες φίρμες του κόσμου Sebago και Church’ s, απ’ αυτά που φορούν μόνο οι Άγγλοι πρίγκιπες, λόρδοι και άλλοι αριστοκράτες. Ο Χριστόδουλος φορούσε μόνο τέτοια παπούτσια, που το κάθε ζεύγος τιμάται πάνω από 1.000 χίλια ευρώ (Όταν ανατράπηκε ο δικτάτωρ των Φιλιππίνων Μάρκος, βρέθηκε ότι η γυναίκα του είχε 80 ζεύγη παπουτσιών, ακριβά βέβαια αλλά συνηθισμένα).
  • Τρεις δεκάδες σετ με καθημερινά δεσποτικά άμφια.
  • 50 επίσημες και μεγαλοπρεπείς αρχιερατικές στολές αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ η κάθε μία.
  • 12 στέμματα ( μίτρες ) από χρυσό και πολυτίμους λίθους αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ το καθένα.Κυρίως έχουν διαμάντια.
  • 100 εγκόλπια χρυσά και γεμάτα πολύτιμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ζαφείρια, αξίας 100.000 ευρώ το καθένα.
  • 200 εγκόλπιοι σταυροί ίσης αξίας και παρόμοιας διακοσμήσεως ο καθένας.
  • 25 ποιμαντορικές ράβδοι (πατερίτσες) χρυσές και αργυρές και ελεφάντινες (φιλντισένιες) γεμάτες πολύτιμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ρουμπίνια, αξίας κατά μέσον όρο 100.000 ευρώ η κάθε μία.
  • 40 απλές αργυρές ράβδοι (βακτηρίες, μπαστούνια) με ημιπολύτιμους λίθους, αξίας 20.000 ευρώ η κάθε μία.
  • Δύο υπερπολύτιμα δισκοπότηρα χρυσά, σκαλιστά έργα τέχνης, με πολύτιμους λίθους, δώρα το ένα του Βαρθολομαίου και το άλλο του πάπα Ρώμης Βενεδίκτου.
  • Δεκάδες χρυσά και αργυρά κηροπήγια (δικηροτρίκηρα).
  • Δεκάδες χρυσά και αργυρά επιτραπέζια κηροπήγια με πολύτιμους λίθους.
  • Πολλές δεκάδες αργυροί δίσκοι σερβιρίσματος και κεράσματος.
  • Δεκάδες αργυρές φρουτιέρες.
  • Εκατοντάδες δωδεκάδων ποτήρια αργυρά και κρυστάλλινα υψηλής αξίας.
  • Εκατοντάδες πανάκριβα αργυρά κρυστάλλινα και πορσελάνινα σερβίτσια ανυπολόγιστης αξίας.
  • Εκατοντάδες δωδεκάδες πανάκριβα χρυσά και αργυρά κουταλομαχαιροπήρουνα φίρμας Christofie, που είναι η ακριβώτερη στον κόσμο.
  • Εκατοντάδες πορσελάνινες δωδεκάδες πιάτων.
  • Εκατοντάδες πορσελάνινες και αργυρές πιατέλες.Βαρύτιμες μεταξωτές κουρτίνες σε όλο το ανάκτορο.
  • Εκατοντάδες ζεύγη μεταξωτές πιτζάμες.
  • Δεκάδες μεταξωτές κλινοστρωμνές και μαξιλάρια.
  • Τέσσερις ζωγραφικοί πίνακες αμύθητης αξίας που ανήκουν στο Μουσείο Μπενάκη και τους νοίκιαζε με μηνιαίο μίσθωμα που του καθενός η αξία είναι όσο τα μηνιαία μισθώματα τριών μεγάλων και πολυτελών ρετιρέ.
  • Έξι γκραβούρες με πανάκριβο μηνιαίο μίσθωμα από το ίδιο Μουσείο.
  • Πάρα πολλά και πανάκριβα έπιπλα από πολύτιμα ξύλα υφάσματα μέταλλα και γυαλιά, φτιαγμένα από τις 4 μεγαλύτερες και ακριβότερες φίρμες στον κόσμο.
  • Τα αρχιτεκτονικά σχέδια για δύο βίλες-ανάκτορα του Χριστοδούλου, για να ξεκουράζεται, που θα κτίζονταν σε τεράστια οικόπεδά του πανύψηλης αξίας, ένα στην Ερμιονίδα και ένα στον Άγιο Ιωάννη Θεολόγο σε πανέμορφες τοποθεσίες.
  • Ένα τεράστιο ποσό (πολλά εκατομμύρια ευρώ), για να κτιστεί ειδικό μουσείο με την επωνυμία «Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος», για να φυλάγονται και να εκτίθενται εκεί σε κοινή θέα οι στολές, οι μίτρες, οι πατερίτσες, και όλα τα λειτουργικά και μη λειτουργικά κοσμήματα και σκεύη του Χριστόδουλου στους αιώνες των αιώνων, μαζί και με τα έξοδα συντηρήσεως τόσο του μουσείου όσο και των εκθεμάτων, και με τους μισθούς των υπαλλήλων του μουσείου…
(Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνός Σεπτεμβρίου 2008)


Χουντόδουλος για χίλια χρόνια.



Μίνι-αφιέρωμα σε Χριστόδουλο



Επίλογος




4 σχόλια:

  1. Έχω μια ένσταση ως προς τον αριθμό 6 (Παρότι 70χρονος και με λίγες πιθανότητες επιβίωσης ακόμη και με μεταμόσχευση, παρέκαμψε λίστα μεταμοσχεύσεων ως "ιδιάζουσα περίπτωση" και πήρε μόσχευμα που θα μπορούσε να σώσει κάποιο νέο άνθρωπο). Τι πάει να πει "με λίγες πιθανότητες επιβίωσης"; Άνθρωπος είναι και θέλει να ζήσει, πού είναι το κακό; Νομίζω όλοι το ίδιο θα πράτταμε στη θέση του. Λίγο άστοχο το εν λόγω επιχείρημα. Ωστόσο ο ίδιος παραμένει το ίδιο σκατάνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ένστασή σου είναι λάθος γιατί πιάνεις μια μεμονωμένη φράση, το "με λίγες πιθανότητες επιβίωσης". Ολόκληρη η φράση είναι "Παρότι 70χρονος και με λίγες πιθανότητες επιβίωσης ακόμη και με μεταμόσχευση, παρέκαμψε λίστα μεταμοσχεύσεων ως "ιδιάζουσα περίπτωση" και πήρε μόσχευμα που θα μπορούσε να σώσει κάποιο νέο άνθρωπο", πράγμα το οποίο είναι αντιδεοντολογικό στον ιατρικό χώρο. Πόσο μάλλον με τον τρόπο της δήθεν "ιδιάζουσας περίπτωσης" (λέγε με δωροδοκία) η οποία καταστά τις άμεσες μεταμοσχεύσεις προνόμιο των εύπορων, δημιουργεί δηλαδή πελατειακή σχέση στην ιατρική, ξεφτιλίζοντας έτσι την έννοια του ίδιου του λειτουργήματος.

      Διαγραφή
  2. Μεγάλη παράλειψη το ότι δεν συμπεριέβαλες στους λόγους που θα έπρεπε να τον θυμόμαστε όταν σε κύρηγμα του ξεστομίσε ότι η ομοφυλοφιλία είναι κουσούρι. Κάτι που αν είχε συμβεί σε οποιαδήποτε ανεπτυγμένη χώρα θα είχε αναγκάστει να παραιτηθεί από την θέση του σε χρόνο dt.

    Ασχετο αλλά οι κακές γλώσσες λέγανε ότι ο Χριστόδουλος ήταν και ο ίδιος ομοφυλόφιλος. Κατά πόσο αυτό ισχύει βέβαια είναι άλλο θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή